pozadí blog.jpg

Nutriční poradenství

Základní služby, které nabízím:

Aby byla redukce hmotnosti trvalá, musí být pomalejší. Neslibuji vám žádné zázračné metody, ale to, že se budete cítit skvěle!

Pomocí pravidelného měření složení vašeho těla budeme mít pod kontrolou, že hmotnost ubývá z tukové tkáně a ne ze svalů. 

Je vaše hmotnost nízká, přejete si ji navýšit? 

Dřete se hodiny cvičením a výsledky nejsou takové, jaké byste očekávali? 
 

Mám dlouhodobou zkušenost s prací s osobami s poruchami příjmu potravy.

Ve zdravém těle musí být i zdravý poměr svaloviny a tukové tkáně. Pojďme hmotnost navýšit tak, abychom se přiblížili zdravým hodnotám. 
Ráda vám pomůžu i s odstraněním strachu z některých potravin a jídel, aby se jídlo stalo zase automatickou součástí vašeho života. A ne nepřítelem.

Každé období života s sebou nese svá specifika, a to i v oblasti stravování.
Ujistěte se, že tělu ve stravě dodáváte vše potřebné, aby mohlo správně fungovat. 

Doporučil vám lékař abyste se začali stravovat jinak nebo už se svým životním stylem a stravovacími návyky nejste spokojeni a přemýšlíte o tom, jak je změnit?

Pojďme to zkusit postupně. Každá velká změna bolí a já chci, aby vás změny bavily a cítili jste se dobře. 

Jak si vybrat z nekonečné nabídky potravin na trhu tak, abyste výrobcům jednoduše "nenaletěli"? 

Jak se vyznat ve složení a tabulkách hodnot na obalech potravin?

Pojďme si nákup vyzkoušet nanečisto v poradně nebo spolu navštivme váš oblíbený obchod. 

Jste z Brna a okolí? Po společném nákupu se můžeme pustit i do vaření a v praxi si ukázat, jak jednotlivé potraviny zpracovat. 

Nepotřebujete zhubnout ani přibrat a přece chcete změnit své stravovací návyky k lepšímu?

Pojďme to udělat tak, abyste se cítili skvěle, netrápili se hladem a svého rozhodnutív žádném případě nelitovali. 

Jste vegetariáni, vegani nebo jiný příznivci alternativních směrů stravování? 

Společně můžeme rozebrat váš jídelníček a ověřit, že vám máte stravu dobře poskládanou a nechybí v ní žádné látky. 

Snídaně
  • Základní živiny v jídelníčku (sacharidy, bílkoviny, tuky)

  • Jak si sestavit plnohodnotné jídlo?

  • Jaká je moje optimální velikost porce? Jak ji odhadnout bez vážení?

  • Rozvržení jídel v průběhu dne. Kolikrát mám jíst?

  • Nakupování potravin - co sledovat na obalu?

  • Jídlo v restauraci/ na návštěvě/ na dovolené. 

  • Tipy na rychlá jídla. 

  • Zdravý vztah k jídlu, pohybu i svému tělu. 

  • Jak se vyhnout neustálým myšlenkám na jídlo?

  • Nezvladatelné chutě a přejídání. 

  • Pocit hladu a sytosti - jak s nimi pracovat. 

  • A mnoho dalších podle vaší potřeby.